SIXX A.M.
7
Eleven Seven Music, 2011.
Nikki Sixx je čovek koji zna kako da iskoristi svaki trenutak svoje karijere. Tako posmatrano činjenica je da je on jedan od najproduktivnijih hard/heavy/sleaze muzičara u poslednjih tri­deset godina.
EP "7" njegovog drugog po važnosti benda Sixx A.M. je još jedan dokaz koji ide u prilog tvrdnji o njegovoj potrebi za kon­stantnim radom. I šta se može čuti na "sedmici"? Ništa novo, kao po običaju. Već poznate SIXX A.M. pesme (gle čuda sa­mo singlovi!) u novom akustičnom pakovanju ili ruhu kako neki vole da napišu. Uvodnoj pesmi "Lies Of The Beautiful People" koja je do sad najbolje prošla na top-listama u ogo­ljenoj (akustara/bas/bubanj) verziji dodati su orkestralni ele­men­ti. Poprilično poznato, što će reči s originalane (album) verzije skinuta je samo elektrika ili muzika na struju. "This Is Gonna Hurt" je za razliku od originala spuštena na umereni tempo i to je jedini zaokret. Uostalom svih sedam pesama koje čine "sedmicu" (a možda Sixx-u mogu doneti novaca baš koliko vredi ova naša se­d­mica na Loto-u) nisu preterano "dirane". Svedene su i samo zahvaljujući briljantnom pevanju James Michael-a izlaze iz dosade koju meni "ogoljena" muzika stvara. Ah, da i DJ Ashba je podario dobar gitraski momenat na "Pray For Me" i to je to. Opet dobro je što su se Sixx A.M. (čitaj Sixx) odlučili na ovaj potez, ali nije dobro što tu nisu uložili malo više energije, znanje im ne nedostaje to je sigurno. Bilo kako bilo, ovo je projekat koji nikako ne mož' propasti i tu je kraj diskusije sve ostalo se svodi na lično mrsomuđenje. Čekam treći album... valjda će Sixx prestati s ziherašenjem.