PUDDLE OF MUDD
Re(disc)overed
Arms Division Records, 2011.
Posle sedam miliona prodatih ploča u toku dosadašnje kari­jere, post-grunge-rockeri iz Kanzas sitija, Puddle Of Mudd su rešili da naprave predah između dva albuma. Ispostavilo se da je predah pre snimanja novog da napišem autorskog al­buma trajao samo tri nedelje za koje je bend uspeo da od predloženih 30 snimi čak trinaest obrada i da ih upakuje u CD pod nazivom "Re(disc)overed". Sam naziv, za al­bum s obradama ne predstavlja ništa revolucionarno, baš kao ni muzicira­nje/pre­žva­kavanje koji su Puddle Of Mudd ponudili u ovih pedesetak minuta muzike.
Od jedanaest pesama koje se nalaze na samom CD-u (dve su bonus preko I-tunes-a), jedino tri komada mogu da se slušaju bez direktnih asocijacija na original. To su: "Gimme Shelter" od Rolling Stones-a, "T.N.T" od najpoznatijeg ozijevskog benda ili AC/DC (sa finalnom verzijom back-vokala, kojih se na žalost disijevci kao mladi nisu mogli setiti) te odličan duet sa B.C. Jean u verziji pesme "Stop Dragging My Heart Around", koju su u originalu potpisali Tom Petty (nikako šesti) i Stevie Nicks (Fleetwood Mack).
Ostatak, ah, ostatak je ostatak kome u tom momentu jedini i danas aktuelni članovi benda Wes Scantin (vokal, ritam gitara) i Doug Ardito (bas) nisu prišli s imalo žara, već su samo prepisali originale među kojima su: "Old Man" (Neil Young), "D'yer Maker (Led Zeppelin), "Shooting Star" (Bad Company), "All Right Now" (zašto, zašto zašto od Free), "Everybody Wants You" (Billy Squier), "Rocket Man" (Elton John) i "Funk # 49" (James Gang).
Isti neinspirativni tretman su doživele i dve bonus pesme "With A Little Help From My Friends" (The Beatles) i "Cocaine" (J.J. Cale).
Verujem da bi za sam bend bilo mnoho bolje da su ove, sasvim dobro postavljene i isproducirane snimke ostavili za neke bonuse na budućim albumima/singlovima, ova­ko sklupljeni na jednom mestu odišu samo štreberstvom nikako ikakvim kretivnim hte­njem.
Šteta, ume ovaj bend i bolje, ah, da, ovo je bilo u pauzi...