SCORPIONS
Comeblack
Sony Music Entertainment, 2011.
Scorpions su turnejom "Blackout - Get Your Sting" rešili da se oproste od koncertnog auditorijuma. Toj, nedavno završenoj tuneji, prethodio je prošlogodišnji odličan album "Sting In The Tail". I taman kada su svi pomislili da su članovi Scorpions-a okačili gitare na postolja, a sa bubnjeva sklonili kože, dogodio se novi album "Comeblack". Eto zgodne prilike za unovčavanje stečene slave, a da nije u pitanju još jedna u nizu idiotskih kompilacija (komplikacija?) kojima su bendovi skloni zatvaranju firme itekako skloni.
Scorpions su na "Comeblack" ponovo snimili neke od svojih značajnih kompozicija. "The Zoo" i možda "No One Like You" su i bile zrele za takav poduhvat (čisto produkcijski gledano), ali to svakako nije slučaj sa pesmama kao što su "Blackout", "Rock You Like A Huricane", "Rhythm Of Love" (zašto ta?), "Wind Of Change" i nezaobilazna "Still Loving You". Što će reći aktuelna postava ovog benda je "presvirala" pesme, udahnula im zvučnu sliku ovog doba i otišla da se na drugom delu albuma pozabavi obradama. Tih obrada na regularnom CD-u ima šes' + dve na limited edition izdanju. Nemci su se uhvatili u koštac s pesmama koje su njima kao mlađariji značile nešto u životu i uopšte nisu pogrešili pri izboru, a i načinu na koji su obradili pesme. "Tainted Love" je dobila novu čvrstinu, "Children Of The Revolution" gruv, "Ruby Tuesday" prizvuk nemačke patetike, "All Day And All Of The Night" hard čvrstinu, a "Tin Soldier" zaslužen aranžman.
Ukratko Scorpions su i ovaj zadatak rešili s lakoćom, možda je ovaj album kao izdanje preuranjen, ali svi znamo da je močni Tor rekao da se gvoždže kuje dok je vruće. I Konan s nadimkom Varvarin bi se složio s tom konstatacijom, kako onda ne bi i Škorpioni sa svojim Sony mecenama. "Comeblack" nije puko otimanje para, čuje se vrlo jasno i glasno ljubav ovih Nemaca (generalno) prema svom zanatu. Ovo vredi!