FASTER PUSSYCAT
Hits & Covers
Full Effect Records, 2011.
Šteta što je jedan od najboljih glam-metal bendova ikad (u šta sam se uživo lično uverio) došao u prilično nezavidnu situaci­ju. Početna eksplozivnost, dekadencija i smislenost u jednom momentu je ustupila mesto interesovanju glavnog aktera pe­vača Taime Downe-a, ka industrial zvuku, ne baš naročito interesantno izvedenom. Od tog momenta Faster Pussycat se kreću paralelnim kolosecima i uspešno zbunjuju i ono malo preostalih poštovalaca. Doduše poslednji studijski album "Power From The Glory Hole" je taj njihov muzički put još i ukrstio na ispravan način ali od tada je prošlo pet godina i onda je došlo ovo nekakvo poluizdanje.
"Hits & Covers", album koji ima jedan od naj­ružnijih omota koje sam video do sada u svom životu i album koji nudi petnaest pesama od ko­jih su samo dve "Bathroom Wall" i "House Of Pain", FP originali. Ostalo su obrade. Od pome­nuta dva originala prvi je doživeo novi snimak, tehnički bolji, ali mnogo manje "mudast" nego na debi albumu iz 1987. godine. Njihov najveći hit (na žalos') balada "House Of Pain" je upro­pa­šćena ovom "daj detetu da se igra industrial remiksa" verzijom. Prilično besmisleno. Ostatak materijala se deli na klasične obrade dovedene u prepoznatljiv FP glam-sleaze zvuk, od kojih tre­ba izdvojiti prevashodno "Bad Things" (Jace Everett, tema iz serije "True Blood"), te Ted Nu­gentovu "Hey Baby" i krajnje zabavnu ukore­nje­nu u r'n'r scary-fun tradiciju "Monster Mash". Mada ni ostatak obrađenih pesama nije za potcenjivanje i to je upravo taj zvuk s kojim su FP pred kraj osamdesetih izbili na R'n'R mapu i od koga ne treba da odustanu, ni pod koju cenu, ne nikako. Tri idiotska (kvazi industrial) remiksa "It's So Easy" (G'N'R) i "Hell Bent For Leather" (Judas Priest) i "She's Tight" (Cheap Trick) samim svojim prisustvom kvare ovu sasvim solidnu ploču na kojoj su reaktivirane neke sasvim dobre pesme iz prošlosti.
Solidno, ali neke nove originalne bedastoće bi bile itekako dobrodošle.