THE PRETTY RECKLESS
Light me Up
Interscope/Universal Music. 2011.
'Ajmo ovako: Avril Lavigne je odlepila. Evanesence su proš­lost. The Donnas deluju ali daleko od mejnstrima. Pink je mno­go pop, a Miley Cyrus još uvek mlada i neopredeljenja između pop-a/country-a i ko zna čega još da bi bila "opasna" rokerka. I šta sad? Sada je vreme za novi bend s ženskim vokalom. Dovoljno besna, dovoljno sentimentalna i sasvim dovoljno pop Taylor Momsen je odabrana da bude pred­vodnica novog ženskog rock plama. Spakovan je tu i bend: Ben Phillips (gitara), Mark Damon (bas) i Jamie Perkins (bubanj), čisto da bi bilo legitimiteta, ili bolje rečeno igra se na dve karte. Prve karte su bačene na talon u Evropi. "Light Me Up" je prvobitno objavljen na starom kontinentu i tek nakon dobrog prijema kod publike, obogaćena ver­zija albuma (sa tri bonus pesme) je izbačena u Americi.
Producenti projekta su uspeli u svom nau­mu: od The Pretty Reckless su stvorili uspe­šan bend. A šta taj uspešan bend nudi? Kra­jnje jednostavne i sasvim zarazne hit pesme prilagođene muzičkim TV kanalima i dnev­nim radio programima, da to je jasno u star­tu. Drama i grandioznost u pojedinim nume­rama se podrazumevaju. Gitare su jake, ali svedene na meru prijemčljivosti kod šireg au­ditorijuma. Zgodnu pevačicu (iako lično ne volim plavuše, više preferiram crvenuše i crn­uše) odličnog glasa. Čak im je i imidž prila­gođen opštim merilima za sve subkulturne grupacije. Sve u svemu odličan produkt, koji čak i kod nas starijih malo, malo, da, može u pojedinim trenutcima da izazove osećaj da bend vredi nešto više od jednog preslušavanja. Verujem da bi i sama Joan Jett volela napisati pesmu kao što je "My Medicine", to je to, a sve ostalo je dovoljno heavy-pop i funkcioniše sasvim dobro. Idealan bend za odrastanje a kasnije i otkrivanje pravin ne­fabrikovanih sastava.