WHITESNAKE
Forever More
Frontiers Records/One Records, 2011.
Ovo se nije dugo dogodilo u zemlji Srbiji. One Records su objavili licencno izdanje novog Whitesnake albuma i to na vreme. Za svaku pohvalu, baš kao i materijal predstavljen na novom albumu Belouške. Od trinaest pesama svega dve imaju reč love u naslovu, a samo jedna need. Čudno, zar ne, Coverdale je makar čovek koji drži do principa a i nema nikakve rain. Hm, zaista čudno s te strane, ali sama muzika i same pesme uopšte nisu čudne.
Doug Aldrich je osokoljen poverenjem svog mentora gospodina Coverdale-a, evidentno preslušao sve albume Whitesnake-a u poslednjih četvrt veka i napravio vrlo dobru parafrazu raznih rifova, ritmove nije dirao, za njih je bio zadužen odlični Briian Tichy.
Reb Beach je iz prikrajka vrebeo i samo davao aminovanje svojim gita­rskim radom na sve smišljeno, što je svojim basom na pravi način upo­tpunio Michael Devin. Timothy Drudy doskorašnji klavijaturista je imao ulogu gosta na albumu, sasvim za­dovoljavajuću. I rezultat te kolaboraci­je je vrlo dobra hard-rock-blues plo­ča, čvršća i žešća nego prethodna, iskusno protkana baladama i pes­mama srednjeg tempa koje su ben­du kao što je Whitesnake postale i zaštitni znak počevši od njihove amerikanizacije tamo negde 1987. godine na istoimenom albumu. Na "Forever More" ne postoji ni je­dan ton, nijedna pesma koja će vas razočarati, tako nešto nije moguće, ali isto tako bilo koje iznenađenje nije prisutno. Ako već treba da biram favorite to je triling "Steal Your Love Away", "Love Will Set You Free" i "Dogs In The Street". Ovo su Whitesnake u standardnom (a to još uvek znači vrlo dobrom,za mnoge nedostižnom) izdanju.