VAINS OF JENNA
Reverse Tripped
Deadline/Cleopatra Records, 2011.
Vains Of Jenna su po vokaciji glam rock bend. U skandinaviji relativno bitan, ponegde i velik i to je to. Ostaće zabelezeno da im je u produkcij i ruku pomoći pri realizaciji prvih snimaka pružio Gilby Clarke (ex-Guns N Roses, Kill For Thrills, MC 5, sada slobodani strelac) te Stevie Rachelle (Tuff), i ostaće zabeleženo da su ove godine s novim pevačem Jesse Forte-om (nije loš uopšte) objavili novi album "Reverse Tripp­ed", na kome se nalaze "obrade" hiteva iz prošlog veka s akcentom na 60-te i 70-te. S obzirom na godište članova benda nisam sklon poverovati da su odrastali na toj muzici, više bih rekao da se na "Reverse Tripped" radi o pametovanju i predstavljanju sebe u drugačijem svetlu.
No, osim takvog mi razmišljanja i ličnog animoziteta prema skoro svim kompozicijama "obrađenim" na ovom CD-u, moram napisati da su Vains Of Jenna i otaljali posao u svakom smislu. Samim "obrađenim" pesama u 90% slučajeva nije data nikakva nova dimenzija (izuzetak je na svu sreću "Smoke On The Water" od Deep Purple, ali dovraga, zašto uopšte neko svira tu pesmu?), te sve zvuči kao puko i prevashodno prežvakavanje pesama koje su nekada (a možda i sad) nekome nešto značile. Od petnaest pesama za podsećanje na istoriju rock n rolla, postoje na moju sreću tri pesme koje volim "The Letter" (The Box Tops), "Sound Of Silence" (Simon And Garfunkel) te "Get Back" (The Beatles), Šveđani nisu mnogo oskrnavili i to je to. Vains Of Jenna "Reverse Tripped": niti izokrenuto, niti istripovano, samo ništa mudro... i nadasve štreberski. Imali su oni boljih momenata.