RAZNI IZVOĐAČI
Vreme brutalnih dobronamernika
(Milan B. Popović), 2010.
Teško je u ovoj zemlji na brdovitom Balkanu, baviti se poezi­jom i ne potpasti pod ko zna koje moguće pogubne uticaje. Teško je ali i ne neizvodljivo. Milan B. Popović je to dokazao sa svojom trilogijom : "Molitva tetoviranog srca", "Vreme brutalnih dobronamernika" i za sada poslednjom knjigom "Oka da ne ispustim dah". Njegova poezija nije lagana, naprotiv mračna je, udara, ne štedi i često postavlja prilično gadna egzistencijalna pitanja. Kao pesnik takvog kova (između ostalog se bavi i rock n roll kritikom i praćenjem kulturnih dešavanja) Milan B. Popović za svoju zamisao; pretakanje poezije u vrtlog multižanrovske rock muzike i nije mogao da odabere drugačiju ekipu od one koja je predstavljena na ovom kompilacijskom CD-u, sve u čast poezije i zvuka. Sedamanest prisutnih bendova: Abonos, Tales Of Dark, Seraphim, Backbone, Alogia + Sweety (alias SM), Iskaz, Disparador, Darkshines, Art Diler, Atlantida, Amaranth, A.r. Club, Broken Strings, Instant Karma, Asphalt Chant, Demether i Heaven Rain su svaki na svoj način u okviru sopstvenog polja delovanja na muzičkom planu, dali zvučnu podlogu Milanovim stihovima, ne baš pogodnim za pevanje. Kuriozitet je da su mnogi bendovi itekako zadovoljni svojim rezultatom, pesme uvrstili u svoj standardni repertoar.
Što se same kompilacije tiče, ko može da proguta toliko raz­ličitih muzičkih pogleda, njemu će biti itekako lepo. "Vreme brutalnih dobronamernika" su na plećima izneli uglavnom do­bronamerni metal bendovi različitih usmerenja + ostatak dob­ronamernih ljudi. Dakle metal, preovlađuje i možda je najpo­godniji za iskazivanje prilično tmurnih Milanovih poetskih sli­ka. Sa tog stanovišta pozdravljam Backbone i njihov "Zarđao vek", a sa "mirnije" strane palac na gore za Instant Karmu i "Po­nos" , u sredini se mogu naći Darkshines" i "Umiriti dan", ali ni ostalim svojim zalaganjem ne zaostaju, jedino ostaje pi­tanje vašeg ličnog muzičkog ukusa.
Hrabar projekat, što u književnom, što u muzičkom okviru.