MICHAEL MONROE
Another night in the sun - Live in Helsinki
Spinefarm Records, 2010.
Kao što se ponaša na koncertu, neuhvatljivo i raskalašno živo, Michael Monroe tako i ide kroz vlastitu karijeru. Suočen sa ponovnim razlazom matičnog benda Hanoi Rocks, gospodin Monroe je rešio da revitalizuje solo karijeru. Mala pomoć prijatelja mu je uvek dobrodošla. U ulozi prijatelja ovoga puta su se našli njegov dugogodišnji saradnik i saučesnik iz Hanoi Ropcks, Demolition 23 dana, basista Sami Yafa, (svira takođe i u New York Dolls), njegov drug iz pomenutog benda gitarista Steve Conte, nekadašnji Wildheart Ginger i bubnjar zabavnog imena Karl Rockfist. Ta petorka se jedne sunčane Finske večeri potrudila da za die-hard fanove (nema nikakve veza sa Brus Vilisom) i članove street-timova napravi noć za pamćenje u legendarnom Helsinškom klubu "Tavastia". Petnaest pesama u sat vremena nastupa. Sasvim dovoljno za nezaboravnu noć, koja je na svu sreću putem ovog živog a nenašminkanog albuma dostupna svim zainteresovanim slušaocima. Energični set predstavljen na ovom albumu sastavljen je od već poznatih Monroovih solo numera kao i nekih sa budućeg albuma, te nekoliko Demolition 23 i Hanoi Rocks pesama podržanih obradama kojima je Michael ionako sklon. Od uvodne pesme "Nothing's Alright", te sve do zaključne The Stooges obrade "1970" stajanja nema. Pesme su povezane, malim trikovima koje ovi znalci umeju da proizvedu. Jedini koliki toliki predah odanoj publici je pružen u "I Wanna Be Loved", tek toliko da i oni otpevaju nešto. Bend jednostavno briljira. Baraži i saradnja sleaze-punk gitara, bas koji u saradnji sa bubnjem pokreće noge i vrcavi majstor ceremonije Monroe ne dopuštaju ni trenutak predaha. A Lemmy može biti itekako zadovoljan posvetom u "Motorheaded For A Fall". Ova ploča VOZI i tera na pritiskanje "repeat" dugmeta, ne bi li se i u narednih sat vremena makar zvučno nalazili na naj­boljoj rock žurci.
Monroe-ov novi studijski album izlazi sledeće godine. Uz ovako nadahnutu ekipu rezultat se da naslutiti, kick ass rock negokako!
Michael Monroe live photo by David Vartabedijan