DANKO JONES
Below The Belt
Bad Taste Records, 2010.
Peti album kanadskog trija, poznat­og po imenu i prezimenu pevača/gi­ta­riste predvodnika Danka Jones-a, udara baš tamo gde i sam naziv plo­če upučuje, ispod pojasa. Donji stomak je prilično osetljivo mesto, zna to gospodin Jones. Zna on i kako da svu silinu ko­ncentrisanu u zvuku koji njegov trio pravi usmeri baš na to me­sto. Danko Jones udara jako, na prvu u svih jedanaest ru­ndi (pesama), niski udarci obogađeni perverznim slado­stra­šćem kome je inače sklon su itekako dozvoljeni. Prva pesma se s opravdanim razlogom zove "I Think Bad Thougths", da, Danko vam ne želi ništa dobro. On želi da vas rasturi, zajedno s njegova dva pajtaša, a to želi i vašoj devojci. Više "metaliziran" nego na prethodnim os­tvarenjima ovaj trio melje do početka do kraja. Neki sasvim prosti rifovi se pokazuju kao dovoljno dobri nosači za silinu koja kasnije nadolazi ("Had Enough") a sa sve poz­natim melodijskim linijama (možda je to malo Misfits nasleđa?). Uglavnom, sve pesme na ovoj ploči su grube, drske, lišene bilo kakvih pomagala koje mogu ublažiti njihov uda­rac. Nema tu ni druge gitare dok se svira solo, sve je onako kako će i zvučati uživo. Sve pršti od života, u šta se uklapaju i neki rifovi koji prosto prizivaju AC/DC u memoriju se­ćanja. A, to je ono što Danko Jones voli, simplifikovan rock'n'roll s akcentom na pr­vom udarcu, a njega na "Below The Belt" ima i to iha-ha.
Iskreno, nakon prošlog albuma "Never Too Loud", nisam očekivao ovako dobru ploču, sa­mim tim predeo ispod pojasa mi nije bio spreman. Danko je odneo pobedu.
Zasluženo!