BUCKCHERRY
All Night Long
Eleven Seven Music, 2010.
Buckcherry su upornim radom i konstantnim turnejama počev­ši od reunije i albuma "15", došli i do petog studijskog albu­ma. I nije loš prosek za dvanaest godina karijere (u koju je uk­ljučena i pauza). E, sad njihov peti, novi album "All Night Long" je morao opravdati makar samo u komercijalnom smislu uspeh prethodnih albuma. Suočeni s tim zadatkom, Buckcherry su kao sasvim dobri đaci i prionuli na pos'o. Poče­vši od samog nimalo inventivnog i izakanog naziva albuma, Buckcherry odnosno Josh Todd (vokal i autor) prevashodno su iskoristili sve naučene lekcije do sada. Ništa na al­bumu nije prepušteno slučaju, sve je podređeno formuli koja se zove prizvati stečeno znanje u pomoć. U tom slučaju, stvari se obično rešavaju kozmetičkim, instant pesma­ma, napravljenim na prvu uz sve moguće poznate postulate.
Uvodna pesma ujedno i prvi singl, naslov­na "All Night Long" je upravo takav proiz­vod. Instant pesma je i sledeća "It's A Pa­rty" navodno vrela a u svojoj biti itekako hla­dna. Da li je to loše, ne to nije loše, ne može biti, nije pravljeno tako. Buckcherry je uspešan proizvod i na taj način je treti­ran i ovaj album sa sve superiornom pro­du­kcijom, zvukom bubnja velikim kao ku­ća, gitarama (posebno u "Bliss") na koje bi i Aerosmith bili ponosni. Bitno je bilo sa­mo napraviti proizvod koji će se prodati, u šta nema nikakve sumnje. Međutim ono što fali ovom albumu je bilo kakav dokaz da "život" u bendu postoji, baš kao i želja da se dogodi neka "nepredvidljiva caka" u samim pesmama. Za to Buckcherry imaju znanja, a Josh Todd glasa. Povremeni bljesci na al­bumu uz materijal koji klizi bez ikakvog problema su ipak dovoljni za sasvim pristojnu ocenu albuma. Za one koji se do sada nisu susreli sa ovim bendom preporučujem za prvi susret album pod nazivom "Time Bomb", tu su bili pravi i nadam se u bliskoj budu­ćnosti (za dve godine minimum) istoj takvoj eksploziji zvuka od ovog benda, koji može mnogo bolje od ponuđenog.
Prepisivanja je dosta u poslednje četiri godine, napred ka maturi.