CRAZY LIXX
New Religion
Frontiers Records, 2010.
Jak, glasan, pretenciozno produciran rif koju uvodi u pesmu "Rock And A Hard Place" je bio neophodan da bi se ostvario grandiozni prvi utisak. Nakon takvog početka albuma "New Re­ligion" za Švedski kvartet Crazy Lixx, sve ide neuporedivo lakše.
Danny Rexon (glas), Andy Dawson (gitara), Luke Rivano (bas) i Joey Carera (bubanj), dakle sve sama Švedska imena i prezimena koja čine Crazy Lixx su na najbolji moguć na­čin pokupili sve što je bilo vredno od ameri­č­kog heavy rocka iz sredine osamdesetih, do­da­li modernu glazuru, vrhunsku produkciju i na­pravili svoj drugi album.
Deset pesama + instrumental, što u zbiru či­ni jedanaest, počevši od uvodne, već pome­nute "Rock And A Hard Place", pa sve do za­k­ljučne odlične sa sve klišee solom na gitari "Voodoo Woman", idu prepoznatljivom linijom, kojom vladaju odličan pevač, sviračka si­gurnost podržana ubistvenom ritam-sekcijom, besprekorne melodije, izuzetni aranžma­ni i dovoljna doza "zašećerenosti" ali bez ljigavih zastranjivanja. Dve polubalade: "Blame It On Love" i "What Of Our Love" (onako power-rock-trt-mrt-Whitesnake-Gotthard-Dokk­en-Def Leppard pratećim vokalima) su nužno zlo, ali ni u njima Crazy Lixx ne nagone slušaoca na povraćanje, uostalom žene to vole, ne povraćanje, nego takve pesme, pa eto im. Sam bend je rešio da na najbolji mogući način predstavi vrstu muzike koju su evidentno slušali kao mladi, međutim ono što je impresivno kod njih je to da njihove pe­s­me zvuče bolje nego pesme bendova koji su im bili inspiracija. Crazy Lixx su pretekli svoje učitelje (barem neke od njih) albumom "New Religion" i to njima samima može naj­više da znači. Uz malu dozu imaginacije, možete zamisliti kako Joey Carera vrti pali­cu u jednoj ruci, dok je ne spusti na odlično produciran doboš, a ništa manje nije ni ne­moguće zamisliti "taping" koji izvodi Andy Dawson. Dakle, sve što Crazy Lixx nude je ite­kako poznato, samim tim i prijemčljivo i neupućenima kojih ako ima pravde posle ovog al­buma neće biti baš mnogo. "New Religion" je napravljen bez ijednog dosadnog tre­nu­tka, bezrezervna konzumacija se podrazumeva.
Vrhunski moderni heavyrock retro!