THE BULLETMONKS
Weapons Of Mass Destruction
Napalm Records, 2009.
Ritam je jedna od najvažnijih stvari u svakoj pesmi. Ako taj ri­tam daju pevač i bubnjar i ako im se u određenim momentima pri eskalaciji eksplozivnosti pridruže "masna" gitara i razarajući bas, onda takva pesma sama po sebi može a neretko i ispada remek delo. Upravo takav utisak (sa odzvanjanjem u ušima posle slušanja) ostavlja uvodna pesma "No Pain Just Gain" sa debi albuma Nemačkog (po vokaciji) benda The Bulletmonks.
Četvorka: Tyler Voxx (gitara, vokal), Spreace Jackson (bas), Dangerous Dan (gitara) i M Dogg (bas) na svom debi ostvarenju "Weapons Of Mass Destruction" redefiniše rock i hard rock kanone kroz instrumentalno eksplozivne, no i krajnje funkcionalne pesme ra­zarajučeg dometa, kao i snage.
Uz svesrdnu podršku kolega, ekstraordi­nardni pevač Voxx, bez ikakvog napreza­nja, ali sa evidentno ogromnim iskus­t­vom iza sebe, može da radi šta hoće i to čini, bez najmanjeg problema. Snaga nje­govog glasa se može porediti sa Biff Malibu-om iz nekadašnjih Gluecifer, ali sa još više hard-rock-boogie-southern uti­caja i savršenim načinom interpreta­ci­je odličnih tekstova. The Bulletmonks ko­ri­s­te sve postojeće kanone počevši od po­jedinih Led Zeppelin obrazaca do ma­lo­pre pomenutih Gluecifer, baš kao i drskost koju su svojevremeno AC/DC na čelu sa Bon Scott-om podarili svetu. Sve numere, pa čak i "unplugged" verzija "No Pain..." briju i izbrijavaju iz sve snage, pritom ne zaboravljajući melodiju kao drugi ključni element uspešnih pesama. Ako se već nešto mora izdvojiti, onda neka ubitačni triling prži sle­dećim redom: "No Pain, Just Gain", "Never be A Wannabe" i "Downtown Is Dead". Iako u ubedljivost ostatka materijala (devet pesama) ne treba sumnjati ni trenutka.
"Weapons Of Mass Destruction" je jedan od onih albuma posle kojih se prst non-stop kreće ka "replay" dugmetu i treba da bude tako, jer su remek dela retka pojava u da­našnje vreme a ova ploča (CD) to sigurno jeste. Kakva svirka, kakav pevač, kakve pes­me, kakva nabudžena 70's produkcija, kakva ploča, dobre de CD, MP3... vanvremenski iskusno i krajnje uzbudljivo. Ako i sledeći album bude bio približnog kvaliteta biće sa­vršeno... pesme za masovnu upotrebu su isporučene.