MOTLEY CRUE
Greatest Hits
Eleven seven music, 2009.
Skoro svaka godina donosi nekakav "Motley Crue - Greatest Hits" produkt. Pomalo preterano, ali slava se unovčava sva­kog dana za onog ko je pametan da to čini. Nikki Sixx je up­ravo takav lik. Svestan činjenice da su prethodna dva "Great­est Hits" izdanja teško dostupna, nova kompilacija pod ingenioznim nazivom (čak ni tu nije uložen trud) "Gretaest Hits" je ugledala svetlo dana, taman pred kraj američkle tur­neje "Crue Fest 2", na kojoj su Motley Crue u skladu sa proslavljanjem dvadesetogodi­šnjice objavljivanja njihovog jedinog albuma br. 1 na američkoj listi "Dr. Feelgood" i ko­ncipirali ceo set. Upravo taj koncept je primenjen i na ovo "Greatest Hits" izdanje. Čak pet (5) pesama je sa malopre pomenutog albuma, od kojih je mirne duše "Without You" (balada za neupućene) mogla i da se izbegne, ali i ona je onomad bila promovi­sana putem video-spota. Kada smo već kod balada na kompilaciji se nalazi i koncertni favorit "Home Sweet Home" pesma koja je iznedrila ceo postulat "hard/heavy američkih balada", te novija uspešna "If I Die Tomorrow". Preostalih šesnaest pesama predsta­vljaju sasvim pristojan uvid u zvučna Motley Crue kretanja koja su započeta sada već davne 1981. godine.
Prvi album je sasvim neočekivano predtsavljen sa naslovnom numerom "Too Fast For Love", da bi iz "Shout At The Devil" ere bile izabrane čak tri pesme:, naslovna potom "Looks That Kill" te "Too Young To Fall In Love", potonje ovekovečene i kao video-spotovi. I to se poka­zalo kao glavna vodilja, skoro sve pesme koje su bile promovisane kao video-spotovi, a u ko­jima je učestvovala originalna četvorka: Sixx, Lee, Neil i Mars se nalaze na ovom albumu.
Jedini, uslovno rečeno, raritet vredan spomena Crue kolekcionarima je remiks pesme "The Animal In Me" sa poslednjeg "Saints Of Los Angeles" albuma.
Ukratko, za nekoga ko se u vreme današnje po prvi put susreće sa stvaralaštvom jednog od najznačajnijih američkih hardrock bendova, "Greatest Hits" će poslužiti kao dobar uvid u njihovo stvaralaštvo, svi ostali mogu da izbegnu nabavku ovog kompakt­nog diska sa dobrom fotografijom na korici, pod uslovom da sve pređašnje albume imaju u kolekciji. I da, gde je dovraga "Live Wire", pesma koja jednostavno MORA da se nađe na svakoj CRUE kompilaciji?
P.S. Sledeće godine će biti proslava 30-godišnjice benda, hoćemo li i tada biti u prilici da čujemo neki novi "Greatest hits"?