TOXIC HEART
Ride Your Life
Samostalno izdanje/Self released, 2009.
Toxic Herat je slovanački glam/hard-rock bend nastao 2007. go­dine i nakon nekoliko personalnih promena neposredno pre snimanja debi albuma "Ride Your Life" postava se usta­li­la u sledećem sastavu: Axl (vokal), Mike (gitare), Rider (bas) i Mogy (bubnjevi). Upravo ta postava je isporučila jedanaest pesama u klasičnom evrop­skom (vizuelno su mnogo bliži američkim bendovima) melodičnom i odlično produci­ran­om hard-rock stilu.
Kroz pesme na albumu počevši od uvod­ne "Ticket" pa sve do zaključne "Like The Way i Feel", mogu se čuti, verujem nena­merni uticaji bendova kao što su Hello­ween (melodični period), Pretty Maids, pa čak i Bonfire. Bilo kako bilo, ova četvorka je ponudila, vrlo jasnu, čvrsto koncipi­ra­nu, bez imalo davljenja hard-rock ploču. Energija koju poseduju kao mlad bend im je dodatno oružje i to se upravo oseća kroz naslovnu pesmu te "Big Time" i odli­čnu "Makin' Me Bad". Melodičnost pesa­ma, kao i stabilnost svirke, te odlični gitarski pasaži mladog Mike-a (glavnog autora, te ko-producenta albuma), uz jasno rešene aranžmane čine "Ride Your Life" odličnom kolekcijom pesama u okviru žanra sa nekoliko prisutnih "hit predispozicija".
Nepunih 37 minuta (to je merilo, bravo!) koliko ovaj album traje, predstavlja Toxic Heart kao bend sa jasnom vizijom i idejom gde žele da se nađu. Uostalom oni sami poten­ciraju da je naziv albuma i njihov životni moto. Dakle, "Ride Your Life", nesputano i do­voljno šarmantno za nastavak karijere.
Sasvim, sasvim dobar album!
P.S. Ako uzmemo u obzir činjenicu da se pevač zove Axl, neće se valjda čekati jedno petnaest godina na novi album? Hm?