CHARM CITY DEVILS
Let's Rock'n'Roll
Eleven Seven Music, 2009.
"So let's R'n'R" su prve reči koje John Allen (vokal) ispaljuje na počtku ovog odličnog rock'nroll/sleazy albuma. Ostatak benda se priključuje na pravi AC/DC način, sirovo, ogoljeno i prepuno ritma uz koji noge same rade.
I to teče nesmanjenim tempom kroz "House Fire" i "10.000 Miles". Nemoguće je oteti se utisku da je ovaj Baltimorski kvintet bio zamrznut jedno tridesetak godina i da na svu sreću danas odleđen i željan pokazivanja kako se svira punokrvni rock. Međutim iz rock-ačkog raspoloženja se dolazi i do prvog prekida u vidu šablonske ali sasvim pristojne balade "Best Of The Worst". Upravo tako, kakvih sve balada ima, ova je sasvim dobra i vuče prisećanja na sve one pesme sporijeg tempa koje pred kraj 80-tih prošlog veka nisu silazile sa TV programa. Bilo nekad, voleo bih da mi danas neko tako smeta, na­žalost na to su pretplaćeni "hladnoigrači". Već naredna "True Love (Hell Yeah)", se nas­lanja na malopre pomenuta iskustva, s tom razlikom što je ova pesma pandan svim "VEElikim" refrenima. Onako, baš glomazno i za stadione (možda nekada u budućnosti Charm City Devils dospeju čudnim spletom okolnosti i do tih pozicija), ali isuviše očeki­vano i poprilično nepotrebno. No, svi znamo da skoro svaki bend ovakvog muzičkog izra­za mora da napravi jednu baš ovakvu pesmu.
Na sreću "One Day" itekako poprav­lja šablonsku sliku nametnutu u pre­thodne dve pesme. Sasvim sleazy, sa dobrim back "gang" vokalima i melodijom koja lako ulazi u oba uve­ta. "One Day" je potvrda davno usta­novljene teze da potencijalni hit ne bi trebalo da prelazi tri i po minuta svog milozvučja.
Na albumu postoji još jedna balada "Almost Home" (daleko slabije od "Best Of..."), potom želja da se uđe na Zeppelin/Whitesnake teritoriju sa "Night Is Dark", ali u razumnim vremenskim okvi­rima. Zaključna "Burn Baby Burn", je kratkogoreća petarda sa vokalom provučenim kroz moderan efekat i samim tim dovoljno prijemčljiv i drugim konzumentima rock muzike, sa razigranim bubnjem i rifažom koja vuče na Kix. Dva minuta i 18 sekundi vruće zaba­ve. Gori bebo!
Charm City Devils znaju kako da naprave dobru rock'nroll ploču, verujte u to, jer 38 mi­nuta vožnje kroz "Let's Rock'n'Roll" predstavljaju krunski dokaz pomenute tvrdnje!
P.S. treba li napomenuti da ih je Nikki Sixx predstavio svetu?