BURN HALO
Burn Halo
Rawhawk Records, 2009.
Volim da po prvi put u kontaku sa bendom u njihovim prvim taktovima čujem onaj tup-tap ritam bubnja, a ako još posle to­ga ide i zvižduk, iha, sve je potaman.
Upravo tako pesmom "Dirty Little Gi­rl" (aktuelnim singlom) počinje debi album benda koji je osno­vao pevač James Heart (ex-Eighteen Visions) 2007. godine.
Dve godine im je trebalo da dođu do izlaska albuma "Burn Halo" koji samo potvrđuje konstantu američkog tržišta da ako nešto ide onda to treba i eksploatisati do maksimuma, tražeći pogod­ne klonove. Burn Halo su upravo to, petorka koja je pod produ­centskom palicom Zac Maloy-a, postala klon Buckcherry-a sa osvrtom na Nickelback. Da ne bude zabune Burn Halo uopšte nisu loš bend, već pomenuti James Heart ima izuzetan vokal, dovoljno jak i čvrst a opet na momente i totalno sleazy. Sve fun­kcioniše po principu tvrđeg rocka, sa neizbežnim osvrtom na ba­lade, polubalde i slična ostvarenja koja bend potpomugnut MTV-em mora da poseduje.
Kada Burn Halo rockaju, onda je to dovoljno napregnuto i utegnuto da jednostavno ne trpi grešku. Sve je po peesu, i strofge i prerefreni te naravno i refreni kojima je zarad "pr­ljavog" rock utiska oduzeta pompeznost i horsko pevanje. U momentu kada Burn Halo zakorače u pesme sporijeg tempa sve je opet predvidljivo, ali isto tako i vrlo lako za slu­šanje, čak u tim "emotivnijim" trenutcima ispaljuju bolje tekstove, a poneki put ("Back To The Street") umeju da ubace i lepe pasaže na akustičnim gitarama.
Genralno, zanatski odlična ploča sa iritantnim raspored pesama, što bi značilo jedna za mrdanje kucima, druga malo sporija, pa polubalada, pa balada, pa jedna brža, pa bala­da, pa brža, pa balada (gle čuda) i tako. Za slušanje ovog CD-a, preporučujem dva od­vojena foldera: jedan sa oznakom rock gde se može strpati 6 1/2 pesama i jedan sa oz­nakom balade gde idu preostalih 5 1/2 pesama.
Od ovih sa oznakom rock hit će sotati "Dirty Little Girl" a mogu mu se pridružiti i "Soul Addicted" te "Anejo" koje uprkos konvencijalnoj produkciji imaju najviše cohonesa. Od pesama onog tipa koji ja ne volim "Too Late To Tell You Now" je briljantna.
Sa samo malo više originalnosti Burn Halo bi bili respektabilan bend. Ovako će u mojoj memoriji ostati zapamćeni samo kao još jedan standardan i dobro upakovan proizvod.