HELL CITY GLAMOURS
Hell City Glamours
Hell City Glamours, 2009.
Omot CD-a je dizajniran kao ploča koja se često vadila iz ko­lekcije, te je to ostavilo tragova na očuvanost omota, što znači da je ploča bitna i da je na njoj neka iskusna muzika. E, baš tako zvuče i Hell City Glamours, odlični australijski rock kvartet. Hell City Glamours su za razliku od prethodnih EP-eva na kojima su bili u sleazyrock sti­lu, odlučili što da ogole svoj imidž, što da ogole svoj zvuk. Stare ploče su se našle, učilo se na proverenim iskustvima i rezultat svega je više nego dobar rock album koji sadrži trinaest numera, pogodnih za slušanje u bilo kom trenutku.
Uvodna "One Night Only" je odličan rock'n roll sa dobro znanim dramaturškim momen­tima. Gitare voze na cleanu, bez preteranih pomagala, sve je čisto, jasno i lagodno ja­sno. "Back To You" je očigledno pesma na koju HCG, najviše polažu te su joj dali i ne­zaobilazni "clap-your hands" deo. Sve tu teče po planu. Vokal, odličnog Oscar McBlack u narednim numerama (Flying Away", "High Brow") malo vuče na Alex Mitchella (Circus Of Power), ali to nimalo ne smeta, već samo osvežava memoriju i prisećanje na neko vre­me kada je ovakav zvuk bio mainstream. Mo Mayhem (gitara), je očigledno učio svoju školu na bluz nasleđu te ga je samo kroz močno pojačalo oterao na krajnje dobar rock kolosek. Ritam sekcija (Robbie Potts, bubanj i Jonny, bas) i gruva i daje odličnu country i shuffle podlogu kada je to potrebno. HCG evidentno mogu da se snađu u svakom mu­zičkom izrazu koji izaberu, a da ga pri tom učine svojim. Jedini izuzetak je možda melo­dijska linija pevanja za "Ready To Fall" koja strahovito liči (preslikano, bre) na Queen hit "Hammer To Fall". I to im je jedini greh. Sve ostalo je vrlo ubedljivo i postavljeno u stan­dardne rock okvire gde svi mogu vrlo lako da plivaju i gde je najvažniji glas za prepozna­tljivost najvažniji instrument na svetu: a to je ljudski glas. HCG imaju Oscara-a i to im je dovoljno. Isto tako ne treba ni zaboraviti dobre pesme u ubrzanom rock/southern duhu, ako vam fale The Black Crowes iz prve faze, pronađite HCG imaju mnogo više štofa od pomenutih svraka.
Odlična ploča!