SUPERSUCKERS
Get It Together
Mid-Fi Recordings, 2008.
Baš kao i svaki bend koji je krenuo iz garažnog, prilično prljav­og zvuka i Supersuckers su vremenom krenuli da pročišćava­ju svoj zvuk, brušeći ga ka klasičnom (i izvanredno produciran­om, zasluga Billy Joe Browers) rocku, sa u njihovom slušaju nezaobilaznim kantri uplivom. Tri od ovde dvanest predstavljenih pesama su Super­suckers fanovima već poznate sa EP-a "Paid", to su već pomenuta "paid" te eksplozivna "I Like It All, Man" i country remek delo "Breaking Honey's Heart" u kome osim raspla­kanog Eddie Spaghetti-a, na diskretan način briljira i nenadjebiv gitarski duet Heath­man/Bolton. Ujedno to su i jedine tri pesme na kojima se može čuti njihov nekadašnji bubnjar Mike Musburger, ostatak albuma je odsvirao njihov više ne tako novi član fanta­stični Scott Churilla.
Klasičnim zdravim Američkim rock zvukom (i nikako drugačije) album počinje sa: "What It Takes" i "Anything Else" u kojima po prvi put Spaghetti prelazi na za njega do sad ne­uobičajen način pevanja. Donja laga, da! Prilično hrabar i neočekivan potez i normalno nadasve dobar. A tek dvoglas u "Anything Else" kojim se cela pesma diže na jedan viši nivo. Minijatura, ali opasna. Nema šta Supersuckers su ovu ploču dugo pripremali i to se itekako čuje. U pozitivnom smislu dakako.
"She Is Leaving" je sasvim dobar pokušaj da se tekstualno nadmaši legendarna "Pretty Fucked Up" dok muzički donosi nežniju Su­persuckers crtu, baš kao i odlična, do zla bo­ga melodična "Sunset On A Sunday" (moja omiljena pesma na albumu). "When I Go, I'm Gone" uz dobru pošalicu u tekstu, nudi i feno­menalan country ritam odrađen u Super­suck­ers rock stavu. "Something Good For You", osim rifa koji donekle vuče na Thin Lizzy, daje tačnu vodilju gde će supersuckers ići dalje u muzičkom smislu. Ka klasičnom rocku i sve većem auditorijumu, ovaj album je uveliko prevazišao maturu. Supersuckers su odavno postali brend s kojim nema zezanja. Kvalitet što pesama, što sviranja je neosporan i na svu sreću zahvaljujući znaju koje poseduju uvek vrlo lako ostvariv. Odlična ploča!!!
P.S. Digi-pack izdanje sadrži i live DVD snimljen na koncertu u House Of Blues 19. sep­tembra 2007. godine u Anahajmu. Još jedan vrlo dobar dokument njihove umešnosti. The Greatest Rock 'n' roll band in the World i to joŠ u mid-fi verziji koja je itekako dobra!
Supersuckers live photo by Anamarija Vartabedijan