LAUREN HARRIS
Calm Before The Storm
D2 Records, 2008.
Tata Steve (Harris dakako) je uspeo nakon kaljenja svoje ćer­ke na raznim pozornicama širom sveta da joj obezbedi i izla­zak debi albuma u predvečerje 2008. godine. Taman (ne mra­čan) na vreme da Lauren opet dobije dozvolu da pođe na put koji će poslužiti za promociju ploče. Koristeći muzičare koji su uveliko svirali sa njom do tada, kao i povremeno tatine usluge (odsvirao je bas u nekoliko pesama) Lauren se na debi albumu predstavlja sa 11 (+ bonus obrada UFO-a "Natural Thing" + multimedija deo CD-a) pesama koje se kreću u okviru tvrđeg pop-rock zvuka. Tek uživo te pesme dobijaju na težini neophodnoj za pridobijanje publike koju joj otac bezrezervno nudi.
Album počinje obradom hita grupe Gun "Steal Your Fi­re" i obečava dosta... ali na žalost ta pesma ostaje jedi­na pamtljiva sa ove ploče. Ostatak materijala je iako od­lično produciran (Tom Mc Williams) isuviše običan i pati od nedostatka identiteta. Na momente možete da do­tični materijal povežete i sa pobesnelom Avril Lavig­ne, a na momente ču­jete eho mlade Pat Benatar i tako sve dok pesma u pojedinim slučajevima ne ode pre­br­zo u fade out. Polubalada "From the Bottom To the Top" i balada "Hurry Up" na vreme, mada ne i sasvim ube­d­lji­vo razbijaju monotoniju jednoličnih pesama sa zanat­ski odra­đenim refrenima.
Jedne su Girlschool, pošto su Donnas isuviše pop danas...
Znajući neke od budućih pesama, nadam se da će sledeći album doneti mnogo veća muzička uzbuđenja i izazove pred koje će Lauren morati stati ako ne želi da joj u buduć­nosti nepotizam i dalje bude glavno oružje. Boju glasa ima... nedostaje joj samo dobar smer.
Lauren Harris live photo by Anamarija Vartabedijan