BLACK TIDE
Light From Above
Interscope Records/Multimedia Records, 2008.
Kompozicija komada jedanaest, kao iole normalna fuzbalska momčad. Žanr heavy metalni u tradicionalnom odeljku, sa ne­skrivenim modernim tendencijama. Pokraše/pozajmiše oni sve što treba i prilagodiše okvirima svog instrumentalističkog znanja. Rifaža podseća na Megadeth, baš kao i produkcija, sve je nekako tanko, te sna­ga fali, što doprinosi opštem nedostatku dinamike. Vokal Gabriela Garcie (takođe i solo gitarista) bez ikakvog problema ulazi u uši i ne para ih. Garcia, vrlo dobro kontroliše onoliko glasovnog raspona koliko mu je priroda dala, te na svu sreću nema želju da ga neko vata za jajca ne bi li ispuštao još neke više tonove. Što bi rekli Black Tide nije bend za one koji vole ciku i vrisku, Black Tide je pre bend za tradicionalnu HM bratiju, naklo­njenu melodičnom ali umivenom thrashu.
Od prve, ekspolozivne numere "Shockwave" pa sve do poslednje "Light From Above" i uz obradu Metallicine "Hit The Lights" ovaj kvartet ne staje. Nema pauze, sve pršti uz ve­liku dozu melodije i dosta, često besmislenih soliranja, utrpanih neki put i na pogrešna mesta. Ali iz svega izbija ogroman entuzijazam i to je ono što privlači da se ovoj ploči vraćam. Ah, da Black Tide umeju da naprave i dobar pamtljiv refren koji bez problema vozi baš onako kako treba. Doduše imaju jedan neoprostiv ispad u pesmi "Warriors Of Time" koja počinje odličnim uvodom na akustičnoj gitari da bi se pretvorila u Helloween brzalicu sa Manowar ideologijom i Hammerfall besomučnim ponavljanjem refrena, mnogo puta oni tu "ratuju sa vremenom", ali ipak manje nego čekić koji pada sa "srce­tom od vatre"
Uprkos svemu "Light From Above" je jedna šarmantna i prirodna ploča benda koji u ovu igru tek ulazi ali sa neskrivenim potencijalom koji samo treba izbrusiti i svetlost odozgo će ih obasjati. I najvažnije od svega dosadni nisu!