SAINTS OF THE UNDERGROUND
Love The Sin... Hate The Sinner
Warrior Records, 2008.
Svašta se dešava poslednjih godina. Em, što se celokupna L.A. scena 80-ih godina prošlog veka povampirila u ko zna kojim mešovitim postavama, em, zadnjih godina svi, ama baš svi akteri te scene sklapaju nekakve "super-grupe".
Upravo takvi su i nedavno oformljeni Saints Of the Underground. Četvorka u sastavu: Jani Lane (vokal, ex­Warrant), Bobby Blotzer (bubnjevi, Ratt), Robie Crane (bas, ex-Vin­ce Neil, Ratt) i Kerri Kelly (gitara, ex-Slash's Snakepit, Alice Cooper), nedavno je objavila debi album "Love The Sin... Hate The Sinner", sa deset numera, totalnog trajana circca 36 minuta, što je i idealna dužina po dolepotpisanom za trajanje jednog albuma.
Da, to jeste idealna dužina za nekoga ko ima nešto da kaže, na moju žalost SOTU, su baš u iskazivanju svojih namera debelo podbacili.
Odnosno njihove namere su jasne: 'oće pare na staru slavu. Iako je bend sklopljen od iskusnih pojedinaca, od kojih makar dvojica imaju zasebno, pa, po preko 10 miliona prodatih ploča iza sebe SOTU je nesrećno sklopljena priča.
"Love The Sin... Hate The Sinner" je krajnje predvidljiva ploča, poprilično mediokritet­skog karaktera, koja balansira između ponegde čak i "grunge" rifova i klasičnog AOR zv­uka. Jani Lane je shodno godinama izbalansirao htenje sa sopstvenim vokalnim mo­gućnostima, Blotzer i Crane svojski odrađuju svoj svirački deo, a Kelli je sve samo ne kreativac. I to je glavni nedostatak ovog albuma, na kome čovek nema za šta da se uvati bre. SOTU pate od nedostatka identiteta i žalosno je to kada posle desetak slušanja ovog albuma (jeste čovek se natera i na to da bi bio objektivan) shvatite da je najbolja pesma obrada Tom Petty-a i njegovih Heartbreakers-a "American Girl" koja je napisana davne 1976. godine, i da pored toga možda postoje još dva "svetla" momenta a to su uvodna "Dead Man's Shoes" i zaključna "Jimmy" koja vuče na Thin Lizzy.
Žao mi je benda kome je na albumu ubedljivo najbolja stvar koja se čuje produkcija. Joj... kakva beskrvnost. Manite... nema ovde ni G od greha... beskičmenjaci.