PRLJAVI INSPEKTOR BLAŽA I KLJUNOVI
Samo Supermen Srbiju Spasava
Multimedia Records, 2008.
Godine su prošle pune sviranja. Od "slučajnog hita" posveće­nog jednom od najboljih golgetera sa ovih prostora Duletu Saviću i prvog kasetnog (takođe živog) albuma "Igra Rokenrol SR Jugoslavija", formacija znana kao Prljavi Inspektor Blaža i Kljunovi i dalje nudi, po nekome populističku, po nekome neopterećujuću, ali evidentno kvalitetnu zabavu. Njihov treći živi album snimljen je u, uvek dragom mestu za svirke, klubu Kupe u Pančevu. Četrnaest pesama oslikavaju atmosferu koja se i očekuje na koncertu P.I.B.-a (još malo pa B.I.P. = Blaža Inspektor Pivski) i Kljunova, sve je očekiva­no veselo, s tim što bend sada zaista zvuči kao bend, a ne kao skupina drugara koji vo­le da sviraju zajedno. Prilično "nagruvano", tačno i tečno (ne techno) Kljunovi uz i dalje blesavog frontmena, predstavljaju presek plagijata, obrada i pozajmica koje su ih učini­le uvek rado viđenim zabavljačima u svakom mestu diljem balkanskih prostora. Pame­la, Hari, Džems Bond, Bodiroga, Savić, Sunce tuđeg neba, Pivo i ostale veselice nude dobar provod. To i jeste glavna poenta ovog benda, kojem je očigledni imperativ da svako iz publike ode kući lepo raspoložen. Ovaj dobro snimljen i dizajnerski odlično is­kolažiran koncertni CD je krucijalni dokaz njihovog uspeha u tom naumu.
Dodatak ovom "101%" živom albumu su i tri bonus numere: autorska "nisam Dijamant", i dve obrade, pozajmice, lizing, šta već "Obeć'o si Mito (Blažo bekrijo)" i "Vranjanka", u kojima, osim već dobro usviranog benda, briljiraju i ženski prateći vokali, dajući jednu novu ozbiljniju notu ovom "neozbiljnom" kvintetu. A tu je i malo Metallice i Dart Vader na kraju. Ostaje samo jedno pitanje kako uopšte Supermen može nešto da spase pogo­tovo posle odgledanog filmskog hita "Daj komjuterski deo 4.0" kada svakome postaje jasno da je ultimativni super-heroj i spasilac sveta, samim tim i Srba niko drugi do Brus Vilis lično.