RAZNI IZVOĐAČI
Not Without The Fight
Avlijaner Records, 2007.
Devetanest domaćih + jedan argentinski (Argies) bend (ajde neka oni budu bonus), donose uvid u postojeće stanje na pu­nk (melodični, street, garage itd...) sceni.
Za razliku od nekih drugih kompilacija, na "Not Without A Fig­ht" (u podnaslovu Punk Aid) se nalaze uglavnom, koncertni, neobjavljeni i demo snimci bendova koji prolivaju znoj u svim mogućim rupama, klubovima pa i većim koncertnim salama diljem nam sadašnjeg i eks prostora. Na svu sreću presek bendova je itekako dobar i pokazuje neverovatnu vitalnost ove scene. Na nesreću kvalitet snimaka i uz do­datni mastering varira od lošeg ka malo boljem. Na još veću nesreću, a to mi se čini da se nikada ovde neće popraviti, gde je do vraga neki producent koji ume ovo da snimi, a ne da negde pršte činele, da se pevač ne čuje kako treba, da gitara zvuči kao da je sni­mljena negde u bunaru, da bas "krompira", te da su pevači bežali sa časova maternjeg jezika kada se radilo na pravilnom akcentovanju.
Dobro, možda je to i tradicionalno punk opravdanje, da je to upravo punk, da, ali to opra­vdanje ja mogu da opravdam činjenicom da su inostrani punk albumi (manjih bendova) bili producirani, pa i dalje bolje od pola ovih snimaka pre tačno trideset godina. Ta vre­menska rupa je čini se u domaćim uslovima nepremostiva prepreka, što je zastrašuju­će, s obzirom da bendovi, prisutni na ovoj kompilaciji imaju šta da ponude.
A, bendovi koji se mogu čuti na ovom izdanju su: Mitesers, The Phonerings, FNC Diver­zant, Six Pack (porušiše Zagreb očigledno), LUR, Shoplifters, 888, S.U.S. (mnogo bolji uživo), Concrete Worms (šampioni po kvalitetu snimka), DMT, Path Of Decay,
Atheist Rap (zabavni demo za pesmu sa najboljim tekstom pre nekoliko godina "Revan­šizam), Red Union, ČBS, KBO! (stare kuke znaju kako, ali opet fali mas'), Novembar, Si­dekicks, The Bayonets, Grupa tvog života (pozitivno iznanađenje za mene) i Argies.
"Not Without A Fight" je prvenstveno kolekcionarsko i vrlo bitno dokumentarno izdanje a svi vi koji želite da imate pravu sliku o pomenutim bendovima, napred u prvi klub u va­šem gradu na koncert, verujte mnogo je bolje...