GENERACIJA BEZ BUDUĆNOSTI
Ne predaj se!
SKC Novi Sad, 2008.
Novosadski SKC je rešio da ispravi nepravdu i da objavi debi album Generacije bez budućnosti na CD formatu. Sa te strane gledišta ovo izdanje je krajnje opravdano, sa druge, treće stra­ne, četvrte strane, tek sada se vidi da GBB nikada nisu uspeli da pronađu svoj put. Bazirani u to doba, na ljubavi prema britanskom OI/ Street punku i new waveu, kao i ska muzici, kroz dvanaest pesama GBB su nudili jedan miš-maš, koji je prilično ne svarljiv, što kompoziciono, što produkcijski, a svirački je bio pa, u granica­ma proseka. "New Century", "Jamaica" i "Skin Party" su klasične SKA/Oi (sa duvačima) poskočice, otpevane na lošem engleskom, ali očigledno sa puno želje da se iskaže svoj stav. E, Stav je ono što su GBB jedino i imali, makar se on krio kroz lokal patriotizam ("Gagijeva raja") ili kroz dublje socio-političke poruke ("Olovna jutra", "Da je Jug pobe­dio"). Odrastanje GBB-a, što ideološki, što svirački se čuje kroz dve poslednje pesme na oficijalnom albumu a to su "Free" i "Energija", dakle kroz upravo one pesme koje su tada GBB približili široj publici. Kao bonus na ovom albumu, dizajniranom u zaista pravover­nom punk stilu, predstavljene su tri pesme snimljene uživo na promociji knjige "NS punk verzija", jula 2006-te u BG-u, kao i dva BESMISLENA remiksa za pesme "Jamaica" i "Pu­tujem". Znači i dan danas GBB iako povremeno deluju ne mogu da se odluče šta hoće da budu, što je prilično neshvatljivo jer imali su energiju, koju je malo ko posedovao.
"Ne predaj se", ako imate godina koliko i ja, će vas na momente oraspoložiti, čisto no­stalgije radi... a za sve druge ovo izdanje će biti samo dokumentarnog karaktera.