SIXX A.M.
The Heroin Diaries Soundtrack
Eleven Seven Music, 2007.
Nikki Sixx je uz pomoć svojih prijatelja i sada već dugogo­dišnjih saradnika DJ Ashbe (gitara, exBeautiful Creatures) i James Michaela (vokal, gitara) rešio da demone svoje proš­losti pretvori u skoro konceptualni album, koji ozvučava nje­govu novu knjigu "The Heroin Diaries". Period koji glavni akter obrađuje kako u knjizi tako i na albumu je lociran na 1986/87 godinu, godine njegove najveće heroinske zavisnosti, iz kojih je igrom slučaja, a očigledno snagom volje izašao kao pobednik. Mračni uvod i Sixx-ov narativni glas uvode slušaoca u božičnu noć, kada je njemu očigledno bilo zabavnije da se igra sa iglama, nego da se bavi otpakivanjem pokolona. Veoma mračno i sasvim prilagođeno nastavku koji počinje klavirom u pesmi "Van Nuys", koja opet koketira sa Mansonovskim postavkama pesme. Još uvek aktuelni singl "Life Is Beautiful", vuče ka onome što se može nazvati modernim američkim rockom ukrštenim sa odličnim baražima pravovernih heavy rifova. Takva atmosfera uz sasvim opravdane promene raspoloženja i tempa u toku pesama, kao i vrlo česte neuro-paranoidne insinuacije u tekstovima i sa pomalo Queen-ovskih elemenata zadržava se do kraja ploče, iz koje se srećno izlazi sa kompozicijom "Life After Death" (koji se pokazao kao vrlo uspešan). Gitarska "šaržiranja" u pojedinim numerama zvuče kao reprtiranje pištolja koji je Sixx u ono vreme držao uza se, štiteći se od "patuljaka sa šlemovima" koji su opsedali njegovu kuću. "The Heroin Diaries" kroz svojih skoro 52 minuta, ima atmosferu pakla kroz koji je glavni protagonista očigledno prolazio i to je neverovatno verno preneo James Michael, kome je prijateljstvo sa Sixx-om evidentno pomoglo da priču otpeva na pravi način. Uzbudljiva i čvrsta ploča, nikako patetična, na momente zakomplikovana, više oslonjena na Brides Of Destruction nasleđe, nego na klasični Crue zvuk, na koji smo navikli od Mr. Šestice. Zrelo, visokokvalitetno i iskreno, a ako imate šanse da pročitate knjigu uz to... ugođaj će biti potpun, baš kao i uz video za "Life Is Beautiful" koji se nalazi na CD-u.