ATOMIC SUNSET
Hot Rods & Pin Ups
Automatik Records/Ceklin Music, 2007.
Ovaj album se dugo porađao, a onda je za svega nedelju dana doživeo i srpsko i američko izdanje. Iako je materijal snimljen pre tri godine, bend se tek ove godine ustalio i počeo da se bavi promocijom svog prvenca.
Kao što je bio slučaj i sa prvim bendom kontrabasiste (sada i pevača) Đorđa Stijepo­vića, Havanom Whisper i materijal na debi albumu Atomic Sunseta prolazi kroz lepezu stilova. Ipak i dalje glavna podloga ostaje rockabilly, koji se na momente ukršta sa nu-metalom ("Hot Rods & Pin Ups"), punkom ("Lost Generation"), psychobillyem ("Devil Woman"), psihodelijom ("Shakin' All Over") te surfom ("Proud Hawk"), album ostaje kom­paktan i kroz petnaest numera zaista vodi ka onome što se (valjda) zove Nu Hot Rodded Rockabilly (jel'te izraz za 21 vek). U dve pesme, se kao pevač pojavljuje gitarista Dražen Škarić, koji sasvim dobro odrađuje i taj deo posla, dok je Stijepović, danas mnogo bolji kao pevač. Autorske pesme se sasvim sigurno drže proverenih šema koje pravac nala­že, ali im istovremeno i prkose podučeni iskustvima "tranzicije" zvuka kroz dekade. Kao što je to i običaj kod bendova ovakvog muzičkog opredeljenja, na albumu ima i obrada (komada čet'r') od kojih najveći radijski potencijal ima odlična verzija The Clash pesme "Train In Vain".
"Hot Rods & Pin Ups" kao celokupan proizvod (svirački, aranžerski, dizajnerski) zaista ima i neophodnu "importnu" notu, koja se na sreću i uprkos ne preterano dobroj produk­ciji (fali "gruv" bre, a toga na njihovim koncertima ima ohoho), može itekako prepoznati, samim tim Atomic Sunset ne moraju da brinu za razvoj svoje karijere. I očekujem da drugi album bude izmiksovan tamo preko, da mi ne fali gruv, hvala. Rock The Galaxy!